Rinkos tyrimais ir viešosios nuomonės apklausa užsiimanti bendrovė „TNS LT“ apie atleidimą įspėjo 19 darbuotojų ir apie tai gruodžio 5 dieną pranešė Užimtumo tarnybai.
TNS LT
123 статей
Из больших стран мира литовцы лучше всего относятся к Германии, наихудшее мнение - о России, показывает новый опрос Eurobarometer.
Изо всех стран Европейского союза наиболее положительно сообщество оценивают литовцы, а отрицательно – жители Греции, показывают данные нового опроса.
Жители Литвы больше жителей других стран Евросоюза обеспокоены ростом цен, это беспокоит 65% жителей страны, таковы данные опроса, проведенного "Евробарометром".
Lietuviams iš visų Europos Sąjungos (ES) gyventojų daugiausiai baimės kelia kainų augimas, dėl to sunerimę 65 proc. šalies gyventojų, rodo Eurobarometro apklausa.
Жители Литвы по уровню счастья в семье находятся почти на самом последнем месте в рейтинге других жителей Евросоюза, таковы данные Eurobarometr.
Populiariausias būdas siekti klientų lojalumo – išleisti klientų įpročius fiksuojančias lojalumo korteles. Visgi smulkiesiems verslininkams toks būdas gali ne tik būti per brangus, bet ir visai nepasiteisinti.
Supanašėjus technologijoms, pirkėjai nebemato realaus skirtumo tarp išmaniųjų telefonų gamintojų.
Apie metų pradžioje Lietuvoje pradėjusią veikti vienkartinių pakuočių užstato sistemą ir taromatus šiandien žino absoliuti dauguma šalies gyventojų (99,8 proc.), o 89 proc. jais yra bent kartą naudojęsi.
Praėjusį sekmadienį pasibaigusių 2016 metų Rio de Žaneiro olimpinių žaidynių transliacijas per televiziją bent trumpam buvo įsijungę daugiau nei 2 milijonai (73 proc.) Lietuvos gyventojų, o daugiausiai jų prie ekranų, kaip įprasta, sutraukė krepšinio varžybų transliacijos.
Lietuvių labiausiai vartojamų maisto produktų sąraše rikiuojasi duona, sviestas, prieskoniai ir žolelės, aliejus, švieži vaisiai bei daržovės. Latviai dažniausiai vartoja duoną, aliejų, prieskonius ar prieskonių mišinius ir sviestą. Estai – duoną, sviestą bei margariną, prieskonius, aliejų ir sūrį.
Bendrovės TNS LT atlikto tyrimo duomenimis, Lietuvos poilsiautojai vis labiau rūpinasi poilsio komfortu bei domisi viešbučių kokybe. Ir tai suprantama, nes per poilsinę kelionę, pvz., į Egiptą ar Turkiją, labai didelę laiko dalį praleidžiame būtent viešbučio teritorijoje.
Lietuvos jaunimas pasaulio ir šalies įvykiais domisi vangiai, o daugiausiai pasikliauja tuo, ką mato socialinių tinklų naujienų sraute, rodo tyrimas.
Jau nuo šio pirmadienio su TV3 televizijos Žinių žiūrovais sveikinsis ne tik puikiai pažįstami laidos komandos nariai, bet ir nauja jų kolegė – Audrė Kudabienė. Septyniolikos metų patirtį turinti žurnalistė eteryje pavaduos šeimos pagausėjimo laukiančią Renatą Šakalytę-Jakovlevą ir sūnų auginančią K...
Lietuvos interneto auditorija tampa vyresnė, o iki 2017 metų reguliarių interneto vartotojų daugumą šalyje, prognozuojama, sudarys 30-49 metų amžiaus gyventojai. Tai atskleidė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas tyrimas. Šiuo metu vidutinio amžiaus gyventojai sudaro 41 proc. regu...
Lietuvos interneto auditorija tampa vyresnė, o iki 2017 metų reguliarių interneto vartotojų daugumą šalyje, prognozuojama, sudarys 30-49 metų amžiaus gyventojai.
Šalyje augant pragyvenimo lygiui pastebima tendencija, kad lietuviai kasmet vis daugiau dėmesio ir išlaidų skiria medicininei priežiūrai ir atidžiau renkasi gydytojus, kuriems patiki savo sveikatą.
„Neseniai buvau kraujo donoru, todėl mano kraujas tikrai geras“, „nevalgau daug saldumynų, taigi tikrintis dėl cukrinio diabeto man nėra prasmės“ – tai tik keletas klaidingų įsitikinimų, kuriais dažnai vadovaujasi gyventojai galvodami apie profilaktinius sveikatos patikrinimus ir tyrimus, rašoma pra...
Daugiau nei pusė Lietuvos IT sektoriaus atstovų mano, kad po dešimties metų mūsų šalis taps IT paslaugas teikiančia milžine. Anot jų, jau šiandien veikiantys pagalbiniai ir palaikomųjų IT darbų centrai, turėtų pasipildyti šimtais naujų darbuotojų bei apskritai naujomis įmonėmis ir centrais.
Prekybos tinklai ir vaistinės, viliodamos klientus, keičia lojalumo programas. Deklaruojama, kad klientai gauna ne tik lojalumo kortelės teikiamą naudą, bet gali tikėtis tik jiems pritaikytų nuolaidų ar pasiūlymų. Rinkodaros specialistai perspėja, kad pirkėjai neturėtų tikėtis to, ką žada pardavėjai...