pardavimai

0 статей

Tomas Černiauskas, „Alisa Management Laboratory“ mokymų vedėjas, pardavimų ir komunikacijos treneris

Pažangios įmonės nuolatos galvoja apie pardavimų efektyvumo didinimą: įvairiais pjūviais atlieka pardavimų analizę, organizuoja mokymus pardavimų komandai, skiria dėmesio produkcijos tobulinimui ar imasi kitų veiksmų skatinti pardavimus. Tačiau bendraudamas su įmonėmis pastebiu, kad daugelis neišnau...

Tomas Černiauskas, „Alisa Management Laboratory“ mokymų vedėjas, pardavimų ir komunikacijos treneris

Lietuvoje, kaip ir kitose šalyse, kuriose verslo vystymosi raida skaičiuoja viso labo 20–30 metų, į pardavimo vadybininkus žvelgiama kaip į „studentus“, „trintukus“, „įkyruolius“.

Tomas Černiauskas, HRIZER skilties Bendruomenė ekspertas, pardavimų ir komunikacijos treneris

Pastaruoju metu dažnai sulaukiu prašymų iš įvairių organizacijų surasti pardavimo specialistus, kurie dirbtų ne pagal darbo sutartį, bet savarankiško darbo (angl. freelance) principu. Taikydamos šį modelį organizacijos tikisi susimažinti tiesiogines išlaidas ir mokėti pardavėjams tik už faktiškai at...

Tomas Černiauskas, HRIZER skilties Bendruomenė ekspertas, pardavimų ir komunikacijos treneris

Dažnai, vertinant pardavimų vadybininko patirtį, didžiausias dėmesys skiriamas išdirbtiems metams, tačiau laikas, kurį kandidatas skyrė pardavimų veiklai, dar negarantuoja jo profesionalumo. Yra keli esminiai kriterijai, kurie padės jums tiksliai nustatyti, ar turite reikalą su tikru pardavimų ekspe...