Arvydas Padvaiskas vienas iš turtingiausių lietuvių, visoje Europoje žinomos čiužinių gamintojos „Padvaiskas ir Ko“ savininkas, karjerą pradėjo ne taip romantiškai, nors vienas iš jo pradinių verslo epizodų buvo susijęs su lovomis – prekyba suaugusiems skirtomis vaizdo kasetėmis.
Padvaiskas ir ko
10 статей
Padvaisko, čiužinių karaliaus, kelias: Jugoslavijos ir Gariūnų turgūs, psichiatrinės ligoninės ir kova už savo verslą (4)
Arvydas Padvaiskas milijonierius, dvarininkas, vienos iš didžiausių Europos čiužinių gamyklos „Padvaiskas ir Ko“ savininkas. Tačiau jis neslepia, kad verslo šaknys kilo iš prekybos Gariūnuose ir tuometinės Jugoslavijos turguose, o pačiam ne kartą teko būti ant bankroto slenksčio, tačiau, skirtingai ...
Arvydas Padvaiskas milijonierius, dvarininkas, vienos iš didžiausių Europos čiužinių gamyklos savininkas. Tačiau jis neslepia, kad verslo šaknys iš prekybos Gariūnuose ir tuometinės Jugoslavijos turguose, o pačiam ne kartą teko būti ant bankroto slenksčio, tačiau, skirtingai nuo daugumos mūsų baldin...
Pirmas atviras interviu su verslininku Arvydu Padvaisku – čiužinių karalius papasakojo, kaip bandyta iš jo perimti verslą (6)
Arvydui Padvaiskui, vienos didžiausių Lietuvos čiužinių gamintojos, teko gerokai pakovoti, kad įmonę, kurią pats įkūrė, pavyktų išlaikyti savo rankose.
Balandžio mėnesį atidarytas pasauliniam tinklui „Mariott“ priklausantis viešbutis „Courtyard by Marriott Vilnius City Center“.
В апреле в литовской столице открылась новая гостиница сети Mariott - Courtyard by Marriott Vilnius City Center. По случаю открытия клиентам предложили сниженные цены.
Balandžio mėnesį atidarytas pasauliniam tinklui „Mariott“ priklausantis viešbutis „Courtyard by Marriott Vilnius City Center“. Atidarymo proga klientams taikomos sumažintos kainos.
На столичной улице Ринктинес вскоре будет открыта новая гостиница Courtyard by Marriott.
Sostinės rinktinės gatvėje balandžio mėn. bus atidarytas naujas viešbutis „Courtyard by Marriott“.
Anksčiau reklamą savo prekėms ar paslaugoms populiarinti naudojusios įmonės dėl darbo jėgos trūkumo verčiamos imtis naujų žingsnių – vis daugiau įmonių renkasi investuoti ne tik į savo produktų reklamą, bet ir į savo pačių, kaip darbdavių, įvaizdžio gerinimą.