Mokilizingas

0 статей

Eleonora Budzinauskienė

Elektroninių verslų mokėjimų apdorojimo startuolis „Make Commerce“, priklausantis Estijos bankui „Inbank“ ir „Omniva“ grupei, Estijoje veikiantis su prekės ženklu „Maksekeskus“, pradeda veiklą Lietuvoje. Įmonės duomenimis, Estijoje turinti daugiau nei 2500 elektroninio verslo klientų Lietuvoje didži...

Kiekvieną kartą skolinantis ar naudojantis kitomis finansinėmis paslaugomis, tenka susimokėti ir palūkanas. Nors dažnam norėtųsi grąžinti lygiai tiek, kiek pasiskolino, nemokamų paslaugų nebūna – svarbiausia suprasti, už ką ir kiek sumokate.

Visame pasaulyje vienas didžiausių nerimo šaltinių yra baimė dėl pinigų ir finansinio stabilumo. Lietuva – ne išimtis. Tačiau, ekspertų teigimu, keli paprasti sprendimai gali padėti šias baimes greitai įveikti ir jaustis ramiau dėl savo ateities, rašoma „Mokilizingas“ pranešime žiniasklaidai.

Pritrūkus pinigų ar norint įsigyti brangų pirkinį, daugumai kyla mintis pasiskolinti pinigų ar pasiimti paskolą. Tai puikus pasirinkimas, tačiau skolintis verta tik tada, kai šis sprendimas priimamas apgalvotai, įvertinus paskolos būtinybę, galimas rizikas ir savo finansinę situaciją, rašoma praneši...

Trumpo laikotarpio mažos vertės kreditų Lietuvos nebankiniame finansų sektoriuje dalis šių metų trečiąjį ketvirtį susitraukė iki rekordiškai mažos dalies – 3,5 proc. Per trejus metus tokių kreditų bendra suma iš viso sumažėjo daugiau nei 3 kartus. Finansinio sektoriaus atstovų teigimu, šie skaičiai ...

Finansų ekspertai sako, kad tarp turtuolio ir vargšo paprastai būna vienas esminis skirtumas – turtuolis iš gaunamų pajamų sugeba kiekvieną mėnesį atsidėti bent eurą, o vargšas išleidžia bent 1 euru daugiau, nei gauna. Norite tapti pirmuoju, bet pinigai vis netikėtai pasibaigia taip ir nesulaukus ki...

Penktadienį Vilniuje pasirašyta sutartimi Lietuvos pirkimo išsimokėtinai bei vartojimo paskolų bendrovė „Mokilizingas“ už 15 mln. eurų parduodama Estijos bankui „Inbank“, pranešė bendrovė.

Jūratė Žuolytė

Skaitmeniniame amžiuje klientų aptarnavimas susiduria su naujais iššūkiais. Kokie jie ir kaip juos galima spręsti, kalbėjomės su skaitmeninės rinkodaros agentūros „The Chocolate“ vadovu Tomu Nemura ir finansinių paslaugų bendrovės „Mokilizingas“ rinkodaros ir klientų vadove Guoda Sakalauskiene.

Ugnė Karaliūnaitė

Komercinių bankų įkainiai paslaugoms patraukia ne tik gyventojų, bet ir verslo akį. Dėl kai kurių paslaugų dydžių, kuriuos verslas turi mokėti bankams, šis atsisako kai kurių paslaugų savo vartotojams.