Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pristato atnaujintą lojalumo programą senjorams, o norėdami šiuo pokyčiu atkreipti klientų dėmesį – ir kampaniją „Aš jaunas“. Jos herojumi tapo jaunatviškas, savimi pasitikintis ir gyvenimu besimėgaujantis vyresnio amžiaus vyriškis – reklamose sveikatos temomis kol k...
Kristina Gumauskienė
11 статей
Šią savaitę televizijos eterį pasiekė nauja „Eurovaistinės“ reklama, kurios veidas – gerai pažįstamas ir žmonių pamėgtas medicinos profesorius Alvydas Unikauskas. Vaistinių tinklo reklamoje jis kartu su vaistininku konsultuoja klausimą dėl geros savijautos turinčią senjorę, rašoma pranešime žiniaskl...
Seniau tėčiai reklamose būdavo vaizduojami kaip mulkiai taukuotais pirštais, siurbiantys alų ir dėbsantys į televizorių, o mamos būdavo tos rūpestingos ir švelnios būtybės, kurios rūpinasi vaikais, gamina gardžias vakarienes ir skalbia nešvarias vyrų kojines. Atrodo, kad požiūrio kampas smarkiai pas...
Kalėdų ryto laukia ir jaunas, ir senas. Tikintieji Kalėdų senelio stebuklu kasmet tikisi nubusti anksčiau nei ateis raudonskruostis ir rasti jį palinkusį prie namų žaliaskarės. Vyresnėliai mažiau dėmesio skiria gautai dovanai, tačiau vis dar jaučia jaudulį naktį tyliai tipendami ir mylimam žmogui po...
Draudimas įmonėms nuo šių metų rugsėjo į Europos Sąjungą importuoti galingus dulkių siurblius labai paveikė pirkėjus: žmonės suskubo jų įsigyti. Lietuvoje pardavėjai skaičiuoja iki kelių kartų padidėjusius pardavimus.
Lietuviai vis noriau naudojasi galimybe apsipirkti internetu. Prieš prasidedant naujiems mokslo metams suaktyvėjusią prekybą pastebi ne tik prekybos centrų, bet ir interneto parduotuvių atstovai.
Kuprinė – bene svarbiausias pirkinys moksleiviui. Prekybininkai atvirauja, kad kuprinė yra brangiausias mokinio krepšelį sudarantis pirkinys, o kineziterapeutas priduria, kad jos pasirinkimas reikalauja ir daugiausiai pastangų.
Naujiems mokslo metams besiruošiantys tėvai savo atžalų poreikiams netaupo. Prekybininkai pastebi, kad vaikai aprūpinami ne tik jau įprastomis kanceliarinėmis priemonėmis, kelis šimtus litų kainuojančiomis kuprinėmis, bet ir technologinėmis naujovėmis.
Visuomenėje dažnai girdimas pasipiktinimas šiuolaikiniais vaikais ir paaugliais. Moderniais laikais užaugusi jaunoji karta išsiskiria kitokiomis vertybėmis ir pasaulio suvokimu. Kitaip žvelgdami į kone viską aplinkui jie stebina aplinkinius ir verčia juos spėlioti, koks likimas laukia mūsų tautos?
Dviem internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ klientams praėjusį penktadienį pasisekė – nesumokėję nė cento, jie galėjo apsipirkti už 1060 litų.
Artėjantys mokslo metai neišvengiamai patuština į mokyklas vaikus beruošiančių tėvų pinigines. Norėdami palengvinti mokymosi procesą jie savo atžalų poreikiams negaili tūkstančių litų – būtent tiek išleidžiama elektronikoms prietaisams ir išmanioms mokslo metų naujienoms.