Kalėdinės reklamos

11 статей

Dovilė Jablonskaitė

Kūrybinės, komunikacijos ar reklamos agentūros kalėdines verslo dovanas renka pagal asmeninį braižą, bet atliepdamos metų aktualijas ir kontekstą. Šiemet dėmesys ne materialiems dalykams – fokusuojamasi į socialines iniciatyvas, daugiausiai – aukojimą Ukrainai. „Dovanokit – šiemet nedovanosim“, – to...

KOG institutas

Tuo metu, kai visame pasaulyje Halloween‘o atributiką pradeda keisti kalėdinė atributika, Lietuvos vaikai pamažu pradeda laukti naujo „Vienas namuose“ pilno filmų paketo kartojimo, reklamos pasaulio žmonės (ir tikrai ne tik jie) laukia naujos John Lewis reklamos, spėliodami kuo dabar stebins šis pre...

Įsimintiniausiomis ir efektyviausiomis 2020 m. kalėdinėmis reklamomis tapo „Raffaello“ ir „Tele2“ žiniasklaidoje transliuoti reklaminiai klipai, rodo žiniasklaidos planavimo agentūros „Mindshare“ atliktas nuasmenintų kalėdinių reklaminių klipų efektyvumo tyrimas. Tyrimo duomenimis, „Tele2“ klipą mat...

KTU Ekonomikos ir verslo fakulteto docentė Rimantė Hopenienė ir rinkodaros koordinatorė Karolina Skersytė

Kalėdinės reklamos įprastai asocijuojasi su pakilia nuotaika, švente, priverčia mus jaustis didelės bendruomenės dalimi, o viduje kuria ramybės ir malonumo jausmą. Bet šie metai nėra įprasti metai. Nepaisant to, kalėdinis laikotarpis yra metas, kuomet didieji prekiniai ženklai sutelkia visą dėmesį b...