įmonės reputacija

9 статей

Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos įmonės „Master Class Lietuva“ vadovė

Ar gali būti, kad didelei, žinomai ir pelningai kompanijai kiltų sunkumų pasisamdyti aukščiausio lygio specialistus ir vadovus? Atrodytų, neturėtų, tačiau gali – ir nebūtinai todėl, kad joje darbuotojams nepasiūlomos patrauklios darbo sąlygos ar jiems keliami tikslai yra nepakankamai motyvuojantys.

Gražina Mongirdienė, Nacionalinio verslo konsultantų tinklo akredituota konsultantė, Arūnė Taunytė, Švietimo konsultantė

Tinkama Žmogiškųjų išteklių vadyba – geros reputacijos garantas. Į reputaciją verta investuoti. Geras vardas tai ne „geidžiamas įvaizdis“, kuris kaip muilo burbulas gali greitai susprogti, nes dažniausiai kuriamas kaip „išorinis apvalkalas“ – forma, o ne turinys.