„Nėra idealių žmonių. Kad jūs žinotumėte, kiek aš galbūt savyje nešioju kompleksų, kiek man kažką norėtųsi pakeisti... Reikia mažiau žiūrėti nuotraukas, nes mes tikrai jas įdedame geriausiu rakursu, geriausiu kampu, kai nesimato nei vieno spuogelio. Dieve brangus, visos raukšlytės išlygintos, bet re...
Ieva Mackevičienė
67 статей
Laidoje „Pas Editą“ apsilankęs laidų ir renginių vedėjas Rolandas Mackevičius atvirai papasakojo apie savo asmeninį gyvenimą bei atskleidė, kaip susipažino su žmona Ieva Mackevičiene bei kuo ji taip jį sužavėjo.
Laidoje „Pas Editą“ apsilankęs laidų ir renginių vedėjas Rolandas Mackevičius atvirai papasakojo apie savo asmeninį gyvenimą bei atskleidė, kaip susipažino su žmona Ieva Mackevičiene bei kuo ji taip jį sužavėjo.
Iki Kalėdų likus mažiau nei savaitei, išrinkti šventines dovanas savo mylimiems žmonėms spėjo dar ne visi. Tačiau išvengti skubėjimo, užplūstančio nerimo ir padovanoti tai, kas iš tiesų nudžiugins artimuosius, – lengva. Taip teigia verslininkė, nuomonės formuotoja ir asmeninio prekės ženklo vystytoj...
Laidų ir renginių vedėjas Rolandas Mackevičius bei nuomonės formuotoja, verslininkė Ieva Mackevičienė – gruodžio 7-ąją mini jau dešimtąsias savo vestuvių metines.
Laidų ir renginių vedėjas Rolandas Mackevičius į pramogų pasaulį žengė prieš daugiau nei 19 metų – jis dirbo radijo stotyje ZIP FM, prisidėjo prie „Radistų“ susikūrimo. Ir nors apie asmeninį gyvenimą žinomas vyras nelinkęs kalbėti, Delfi TV laidoje „Pas Editą“ akies krašteliu leido pažvelgti į santy...
Du jauni, mylintys ir populiarūs – taip būtų galima apibūdinti Ievą ir Rolandą Mackevičius, puikiai pažįstamus ne tik LNK televizijos žiūrovams, bet ir socialinių tinklų naudotojams, mat ten kasdieninį jų gyvenimą seka šimtai tūkstančių žmonių. Dabar pora prakalbo ne tik apie iš naujo atrastą laimę,...
Puikiai žinomą nuomonės formuotoją, verslininkę, laidų vedėją Ievą Mackevičienę šiandien galima vadinti psichologinės sveikatos ambasadore – savo socialiniuose tinkluose Ieva aktyviai dalijasi ne tik savo patirtimi kovojant su nerimu ir depresija, bet ir specialistų patarimais, naudingais kontaktais...
Kaip ji mato savo darbą ir verslą. Kokia esminė nuostata padėjo surasti ramesnį gyvenimą bei kaip jai pavyksta kurti ir išlaikyti šiltą ryšį su savo auditorija – pokalbyje su verslininke, laidų vedėja, viena iš didžiausias auditorijas socialiniuose tinkluose turinčių Lietuvos nuomonės formuotojų Iev...
Trečiadienį, spalio 18 d., Vilniuje vyko skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full digital“. Per konferenciją buvo galima išgirsti 25 pranešimus įvairiomis marketingo specialistams aktualios temomis. Į ją susirinko apie 800 marketingo ir komunikacijos profesionalų.
Informacijos srautas ir informacinis triukšmas vargina vartotojus, jie pavargo nuo visoms auditorijoms skirtos reklamos ir jos nepastebi. Tuo tarpu dauguma prekių ženklų nededa pastangų išsiskirti ir pasirenka mažiau rizikingas marketingo strategijas. Ar tai tinkamas būdas pasiekti klientus?
Skaitmeninis marketingas itin susijęs su technologine pažanga. O ji per pastaruosius 10 metų padarė didžiulę įtaką mūsų kasdienybei. Verslininkė, nuomonės formuotoja, asmeninio prekės ženklo vystytoja Ieva Mackevičienė sako, kad dabar verslams yra itin paprasta būti arti vartotojų, o turinio kūrėjam...
Pastarieji keleri metai parodė, kad pokyčiai, darantys įtaką vartotojų įpročiams, gali būti itin staigūs ir netikėti. Kaip prie jų greitai prisitaikyti verslui, ypač jei kalbame apie skaitmeninę rinkodarą? Metų CMO (rinkodaros vadovė) Giedrė Vilkė sako, kad turint planą B, į pokytį galima sureaguoti...
Pastarieji treji metai aiškiai įrodė, kad nuspėti ateities neįmanoma – daug svarbiau yra susitelkti į dabartį. Arijus Žakas, agentūrų „Havas Creative“ ir „SOMA Agency“ vadovas, vienas iš „Full digital“ konferencijos organizatorių, įsitikinęs, kad tai padeda priimti tinkamus sprendimus, išlikti aktua...
Ypatingo susidomėjimo sulaukusi skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full digital“ sugrįžta po dvejų metų pertraukos. Šiemet konferencija vyks spalio 18 dieną. Tikimasi, kad renginyje dalyvaus per 1500 rinkodaros ir komunikacijos specialistų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Orijaus atostogos Lietuvoje“ šį kartą žiūrovams rodo, koks gėris slepiasi Labanoro girioje. Į šį nuostabų kampelį DELFI Kelionių ambasadorius Orijus Gasanovas leidosi kartu su Ieva Mackevičiene, kuriai per išvyką teko akis į akį susidurti ir su savo baimėmis.
Šiandieniniame pasaulyje vartotojus supa kaip niekada daug informacinio triukšmo – srautas perkrautas juos bandančiomis pasiekti prekių ženklų reklamomis. Natūralu, kad bėgant laikui, būdami tokioje reklamos prisotintoje aplinkoje, vartotojai išmoko atsirinkti, nebereaguoti ir „praskrolinti“ triukšm...
Trečiadienį sukrėtė siaubinga žinia – mirė garsi nuomonės formuotoja, stilistė, verslininkė Agnė Jagelavičiūtė.
Pastaruosius keletą metų stebėjome nuolat augantį influencerių rinkodaros populiarumą. Ir nors ateinančiais 2023 metais tokio žymaus augimo, tikėtina, jau nebeišvysime, tačiau nuomonės formuotojų reklama karaliauti tikrai nenustos. Prognozuojama, kad 2023 metais prekių ženklų išlaidos influencerių r...
Nuomonės formuotoja Karolina Meschino nebijo eksperimentuoti su savo išvaizda, o tai rodo ir jos drąsus sprendimas pasikeisti plaukų spalvą. Savo atsinaujinusią išvaizdą ji pademonstravo ir savo gerbėjams.