Google Analytics

63 статей

Domas Raulinaitis, „Reprise Media“ skaitmeninės komunikacijos departamento vadovas

Europos Ekonominės Bendrijos (EEB) vartotojams reklamą rodančios įmonės turės atitikti naujus Google keliamus reikalavimus. Nuo 2024 m. kovo 1d. visi norintys toliau sėkmingai naudotis Google teikiamomis persekiojančios reklamos (retargeting), reklaminių skydelių personalizacijos bei duomenų matavim...

Kuo daugiau skaitmeninės rinkodaros priemonių naudojate, tuo daugiau įvairių įrankių ir paskyrų Jums sukuriama. Ar žinote apie visas Jums priklausančias paskyras? Ar esate pilnateisiai jų savininkai? Šį problema tampa itin aktuali, kai įmonėje keičiasi už skaitmeninį marketingą atsakingi darbuotojai...

Domas Raulinaitis, „Reprise Media“ skaitmeninės komunikacijos departamento vadovas

Dauguma prekybininkų žino, kad informacijos, susijusios su „Juoduoju penktadieniu“, vartotojai pradeda ieškoti vis anksčiau ir anksčiau. Jeigu 2018 metais ieškoti informacijos apie „Juodąjį penktadienį“ buvo pradedama spalio pradžioje-viduryje, 2022 metais paieškos prasidėjo jau rugsėjo pabaigoje.

Loreta Varaniūtė

Mokamos reklamos kanalas verslui gali atnešti išskirtinės vertės, tačiau ją pasiekia toli gražu ne visi. Kelyje į efektyvią reklamą neretai pakiša koją klaidos, nulemtos patirties ar žinių stokos. Ar nepapuolėte į dažniausiai pasitaikančių klaidų spąstus ir jūs? Nuo nekokybiško turinio ar neaiškių t...

В этом году значительно растет аудитория версии на русском языке самого популярного портала в Литве - Delfi. В октябре только в Литве ru.Delfi.lt ежедневно читали больше 31 000 человек, когда в январе этот показатель равнялся 19 000.

Ложь
Детектор лжи
Фейк: в листовках с гербом Украины – лезвия бритв

В социальных сетях массово распространяется сообщение о том, что неизвестные расклеивают в городах листовки, под которыми спрятаны лезвия бритв. Объясняем, почему сообщение - городская легенда и относиться к нему стоит именно как к легенде, а не как к правде.

Viktoras Miltenis, bendrovės „Fortema“ direktorius

Šiais permainingais laikais, keitėsi didelė dalis rinkų, vienus pokyčiai paveikė teigiamai, kitus neigiamai. Įvairūs šaltiniai skelbia, kad elektroninė prekyba paaugo apie 30 proc. Tai yra natūralu, nes žmonės mažiau lankėsi parduotuvėse, daugiau sėdėjo namuose, todėl didesnė dalis atiteko elektroni...