Giedrius Firantas

18 статей

Mažiausiai 5 centimetrus sniego atseikėjęs dangus radikaliai pakeitė vaizdą Utenos ir Molėtų apylinkėse, kur šeštadienio rytą „Winter Rally“ lenktynėmis startavo šių metų Lietuvos ralio čempionatas. Po pirmojo greičio ruožo į serviso zoną trumpam užsukę pilotai vienbalsiai tvirtino, kad dabar „slidž...

Kaip ir pridera pirmosioms šių metų Lietuvos ralio čempionato lenktynėms – „Winter rally“ trasos jau dvyliktą kartą tampa vieta, kurioje komandos ir atskiri sportininkai atskleidžia savo kortas su kokia technika startuos, kokių tikslų sieks. Savo sumanymais pasidalija ir kai kurie varžybų organizato...

Tris pastaruosius klasikinio ralio sezonus rimtesnių incidentų išvengęs ir sėkmingai greitį derinęs su kovinės technikos tausojimu, Benediktas Vanagas iš kovos dėl „DHL Rally Elektrėnai“ trofėjų pasitraukė apmaudžiai anksti.

Svarbiausiam metų startui „Eneos 1006 km“ lenktynėse besiruošianti „Dynami:t Energy“ komanda treniruojasi kovinėmis sąlygomis. Dalyvauja lenktynėse, skina pergales ir bando naują įrangą, kurios pagalba visą lenktynių eigą ketina transliuoti gyvai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Netepsi – nevažiuosi, sako sena liaudies patarlė. Visgi ekspertai teigia, kad važiuosi, tik klausimas, ar ilgai? Netinkamai pasirinkti tepalai automobilį veikia it kokia lėtai įsišaknijanti liga – po truputį kenkia variklio detalėms, kol pasirodo rimtesni gedimai, žiemą darosi sunkiau jį užkurti, ra...

Savaitgalį įvykęs dviejų dienų „Halls Winter rally“ buvo itin brangus: jau penktadienį vakare dalyviai patyrė daugybę avarijų, kurių dalis baigėsi itin skausmingai – antrąją dieną startui greičio ruožuose rikiavosi vos 70 procentų ekipažų. Tarp pasitraukusiųjų pirmojo greičio ruožo metu – Giedriaus ...