Giedrė Vilkė

57 статей

Kornelija Jasiūnaitė, Izabelė Bočienė

Rinkodara yra vienas iš verslų variklių. Vis tik rinkodaros specialistai teigia, kad labai dažnai didžiulės galimybės, tokios kaip elektroninio pašto rinkodara, lieka neišnaudotos. Kaip šią priemonę verslai galėtų panaudoti savo veikloje, ypač – tarptautinėje rinkoje? Apie tai pasakoja įmonės NFQ Em...

Šiandieninės verslo aplinkos dinamika verčia įmones ieškoti naujų būdų optimizuoti savo procesus ir pasiekti konkurencinį pranašumą. Viena iš technologijų, kuri ima formuoti ateities verslą, yra dirbtinis intelektas (angl. artificial intelligence – AI). Tačiau kaip ši revoliucinė technologija paveik...

Pastarieji treji metai aiškiai įrodė, kad nuspėti ateities neįmanoma – daug svarbiau yra susitelkti į dabartį. Arijus Žakas, agentūrų „Havas Creative“ ir „SOMA Agency“ vadovas, vienas iš „Full digital“ konferencijos organizatorių, įsitikinęs, kad tai padeda priimti tinkamus sprendimus, išlikti aktua...

Ypatingo susidomėjimo sulaukusi skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full digital“ sugrįžta po dvejų metų pertraukos. Šiemet konferencija vyks spalio 18 dieną. Tikimasi, kad renginyje dalyvaus per 1500 rinkodaros ir komunikacijos specialistų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) paskelbė jau devintąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘23“ rinkimų laimėtoją. Šiemet Metų marketingo vadovės titulą pelnė „PHH Group“ marketingo vadovė Giedrė Vilkė. Konkurso organizatoriai taip pat paskelbė 4 papildomas nominacijas, kuriomis įvertinti pasižymėję ...

Šalies marketingo profesionalų bendruomenę vienijanti Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau devintąjį kartą renka Metų marketingo vadovą(-ę). Konferencijoje „Password 2023“ paskelbti dešimt stipriausių Lietuvos Metų marketingo vadovų, kurie pretenduoja pelnyti „Metų CMO‘23“ titulą, rašoma praneš...