geležinkelio bėgiai

21 статей

Marius Skuodis, LR susisiekimo ministras

Keliame aiškų tikslą – Vilnių ir Klaipėdą sujungus europiniais geležinkelio bėgiais, iš sostinės uostamiestį pasiekti per 1,5 val. Pirmuosius teisinius pamatus Europos Sąjungos (ES) lygiu jau pavyko įtvirtinti: geležinkelio jungtis su Klaipėda įtraukta į visos ES transporto tinklo projektą.

Nors tvarkaraštis rodo, kad reikiamas traukinys atvyks tik po keliolikos ar keliasdešimties minučių, geležinkelio bėgiai – ne vaikų žaidimo aikštelė. Kad ir kiek laiko tektų palūkėti, mažųjų nevalia paleisti iš akių – traukinys gali pasirodyti visiškai netikėtai ir sužaloti užsisvajojusį ar neleisti...

Kad ir kaip romantiškai atrodytų ant geležinkelio bėgių sėdinčios draugės nuotrauka, verčiau to nekartoti – nei pačiai, nei su profesionalu. Nekaltai atrodanti fotosesija iš tiesų kelia didžiulį pavojų gyvybei ir gali baigtis skaudžiomis traumomis ar mirtinais sužalojimais.

Eiti per geležinkelio bėgius pėstieji galės tik tam skirtose vietose. Nuo 2015 m. liepos 1 d. įsigalios Pervažų įrengimo ir naudojimo taisyklių pakeitimai, kuriuose numatyti anksčiau nereglamentuoti reikalavimai, kaip pėstieji turėtų saugiai kirsti geležinkelius.

Virginija Spurytė

Ginčas dėl pėsčiųjų tilto nuosavybės reikalų tarp Klaipėdos savivaldybės ir bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ persikėlė į teismą. Jame pirmąją pergalę šventė uostamiesčio valdžia, bent jau laikinai iškovojusi teisę miestiečiams saugiai vaikščioti tiltu.