Geležiniai spąstai

30 статей

Apie avarijose nukentėjusias ir naujam gyvenimui iš mirusiųjų prikeltas mašinas socialinio saugaus eismo projekto „Geležiniai spąstai“ komanda jau prirašė devynias jaučio odas. Tačiau pokalbis su „Modus grupės“ servisų tinklo vystymo direktoriumi Laurynu Sivilevičium padėjo užčiuopti ir vieną iš gal...

Socialinio saugaus eismo projekto „Geležiniai spąstai“ komanda, įsibėgėjant patikrų maratonui, imasi vieno itin nemalonaus reikalo – vadinamųjų automobilių „atšaukimų“ temos. Tiksliau mito, kuris yra gyvybingesnis už patį Kaščėjų nemirtingąjį ar klastingąsias erkes, be maisto sugebančias ištverti ne...

Socialinio saugaus eismo projekto „Geležiniai spąstai“ komandą konsultuojantys automobilių ekspertai vienbalsiai tvirtina: net ir prie vadinamųjų oldtimerių amžiaus ribos priartėjusios mašinos gali būti beveik tokios pat patikimos incidentų metu, kaip ir sąlyginai naujos.

Robertas Narmontas, DELFI.TV

Įsibėgėjantis trečiasis projekto „Geležiniai spąstai“ etapas jau pirmąją patikrų dieną „Renault“ atstovybėse leido akis į akį susidurti su daiktu, privertusiu serviso meistrus stvertis už galvų. Senukas „Twingo“ atrodė tarsi keletą pastarųjų metų jo technine būkle būtų rūpinęsis pats daktaras Franke...

Ką derėtų vadinti svarbiausia automobilio dalimi? Skirtingas vairavimo vertybes išpažįstantys žmonės greičiausiai pateiktų ir skirtingas versijas, tačiau objektyvų atsakymą sufleruoja skaičiai: naujos kėbulo platformos sukūrimui didžiosios automobilių kompanijos išleidžia milijardus eurų, dolerių ir...

Saugaus eismo projekto „Geležiniai spąstai“ organizatoriai lankėsi Vilniaus automechanikos ir verslo mokykloje, kur kartu su policijos ir priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos atstovais dalyvavo surengtoje saugaus eismo popietėje. Daugiausiai būsimų automechanikų šalyje parengiančios mokymo įstaigos auk...