elektroninė parduotuvė

52 статей

Linas Klimavičius, tarptautinės prekybos vystymosi kompanijos „Point One International“ partneris

Tikimasi, kad 2023 m. pasaulinė elektroninės komercijos rinka pasieks 6,3 trilijono JAV dolerių, o daugiau nei penktadalis (21 proc.) visų mažmeninės prekybos pardavimų šiandien jau vyksta internete. Lietuvoje šis skaičius maždaug perpus mažesnis, todėl norintys augti sparčiau vis dažniau atsisuka į...

Kalbino Kristina Ciparytė, parengė Akvilė Bružinskaitė

Elektroninės parduotuvės „NewCrush“ įkūrėja Karolina Barasnevičiūtė verslumo gyslelę atrado darbuodamasi šeimos versle, tačiau neilgai trukus suprato – turimas potencialas gali virsti sėkmingu nuosavu verslu. Šiandien jos komanda skaičiuoja ketvirtus metus, o neilgai trukus planuoja išplaukti ir į t...

Julija Leimonė

Ši verslo istorija parvežta iš kvepiančios duonos kepyklos Panevėžyje. Joje šeimininkaujantys Vaidas Baranauskas ir Marius Sarapas susipažino sporto salėje, o bendro verslo ėmėsi turėdami vieną vienintelį tikslą – kepti tokią duoną, kuri būtų sveika ir neapdegusi. Ir kepė, o savo gaminius pavadino „...

Prekyba internetu populiarėja jau ne pirmą dešimtmetį, tačiau galima drąsiai teigti, kad karantinas galutinai pakeitė mūsų apsipirkimo įpročius. Internetu perkame ne tik buitinę techniką, žaislus ar dovanų kuponus, bet ir kasdienes buities prekes, maisto produktus, rūbus, avalynę – praktiškai viską,...