Lietuvos verslai elektroninei prekybai teikia vis daugiau dėmesio. „Statista“ duomenimis, Lietuvos el. prekybos rinka yra didžiausia Baltijos šalyse, o vis daugiau verslų suka ir į e-komercijos eksporto rinkas. Daugiausiai užsienyje prekiaujama Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV), vėliau rikiuojasi...
e-komercija
25 статей
„Mažųjų ir vidutinių verslų svarbos ekonomikai neįmanoma pervertinti: Lietuvoje ir Europoje jie sudaro 99 proc. visų verslų. Dažnai jie yra apibūdinami kaip ekonomikos stuburas, bet iš tikrųjų mažieji verslai ir yra ekonomika“, – sako „MasterCard“ Viešojo sektoriaus partnerysčių vadovė Baltijos šali...
Sausio pabaigoje vykusioje Inovacijų agentūros konferencijoje pristatyta nauja „E-Export Nation Lithuania“ akademija, kuri, kaip tikima, Lietuvos verslams padės žengti svarbų žingsnį į tarptautinius vandenis. Akademijos mokymais verslai kviečiami pasinaudoti visiškai nemokamai, o į kai kurias veikla...
Spalio 5 d. e. komercijos profesionalai ir bendruomenė vėl renkasi didžiausiame tarptautiniame renginyje Baltijos šalims „Ecomexpo”. Kasmetinis renginys organizuojamas jau dešimt metų.
Ketinate atidaryti elektroninę parduotuvę? Praėjusiais metais, bent kartą per 12 mėn. internetu pirko 60 procentų Lietuvos gyventojų, ir tai yra 6 procentais daugiau, nei 2020-aisiais. Poreikiui prekes ir paslaugas įsigyti neišeinant iš namų augant, pelningas internetinis verslas tampa ir lengvu, ir...
Pasikeitę vartotojų įpročiai Lietuvos verslams plačiau atvėrė vietos e. komercijos langą. Tačiau ir šis prekybininkams jau tampa per siauras. Dalis jų, vedami verslo plėtros ambicijų, internetinių pirkėjų jau dairosi kaimyninių ar tolimesnių šalių rinkose. Visgi, anot e. komercijos ekspertų, planuoj...
Didžiulis Growth Hacking trendas beveik nepalietė Lietuvos. Dirbdami keliose rinkose nuolat stebime, kokia milžiniška kova vyksta pasaulyje ir kaip ramiai tinginiauja vietiniai rinkodaros ekspertai. Ant savo kailio išbandėme aibę hipotezių, ir suradome nepriekaištingus lifehack‘us, kuriuos galėsite ...
„Hands-on recommendations for e-commerce brands on how to educate their customers on sustainability. Examples of what different brands already do to improve recycling, packing, delivery and returns and be more responsible. Findings from research conducted in UK, US, DACH and France markets“, – tokia...
„Amazon brand’ų konsolidavimo verslas per pastaruosius metus pritraukė milijardines investicijas iš privataus ir rizikos kapitalo. Tai sukūrė neregėto aktyvumo antrinę rinką, kuri jau šimtus Amazon prekybininkų pavertė milijonieriais. Kaip tuo gali pasinaudoti Lietuvos verslininkai?“, – taip savo pr...
Konferencijos „E-komercija 21“ metu sakytame pranešimo sužinosite, kokie appsai atneš daugiausiai naudos jūsų parduotuvei. A. Dovydaitis pasidalins savo ir klientų įžvalgomis apie įrankius, kurie padeda taupyti laiką, automatizuoti kasdienius darbus ir plėsti verslą. Taip pat bus pateikti įdomūs pav...
Šįkart konferencijoje „E-komercija 21“ Dominykas Tijūnaitis kalbėjo apie e-prekybą. Sužinokite kaip šiuolaikiniai e-prekybos verslai dirba greičiau, patogiau ir efektyviau. Patogiai matykite ir koreguokite užsakymus iš skirtingų e-prekybos kanalų. Akimirksniu sukurti siuntas, automatizuoti laiką šva...
Konferencijoje „E-komercija 21“ elektroninės komercijos konferencijoje E-komercija 2020 įmonės „Logismart“ verslo plėtros vadovas Tomas Golubeckas kalbėjo tema „Logistika e-komercijai. Prekiaujantiems užsienyje“. Parnešime kalbama apie fulfillment centrus Vokietijoje ir Anglijoje. Kodėl apsimoka pre...
Kaip aš nustojau jaudintis ir pamilau algoritmą – tokia tema konferencijoje „E-komercija 21“ kalbėjo Andrius Davydauskas. Reklamos platformų algoritmai tampa vis tikslesni. Jie žino kas mums patinka ir gali taikliai prognozuoti kas mums gali patikti. Papasakosiu, kodėl nebėra verta bandyti algoritmų...
Pamirštos rinkos, trendai ir įrankiai, kuriuos kiti pradės naudoti po 5 metų, nors galima jau šiandien! Būtent apie konferencijoje „E-komercija 21“ kalbėjo Antanas Bernatonis.
Automatizacijos įrankiai skaitmeninėje rinkodaroje – būtent šia tema konferencijoje „E-komercija 21“ kalbėjo Erki Heinsaar. Daugiau apie jo pranešimą anglų kalba: digital right now is more time consuming than ever, for agencies and e-com clients this means less effectiveness. Erki will show how auto...
„E-komercija 21“ konferencijoje sakytame pranešime Nina Kurguz pasidalino elektroninės prekybos tendencijomis Lietuvoje. Elektroninė prekyba klesti ir tiek pardavėjai, tiek pirkėjai sparčiai persikelia į internetą. Prekyvietės, tokios, kaip eBay, turi greitai prisitaikyti ir padėti verslams dar skla...
Vidinė paieška yra viena iš pagrindinių sėkmingo e-komercijos verslo sudedamųjų dalių, todėl pranešimo metu, sakytu konferencijos „E-komercija 21“ metu, visų pirma, bus apžvelgiami pagrindiniai motyvai, kodėl apskritai gera paieška yra svarbi. Gera paieška atneša didesnius pardavimus, tačiau kaip at...
Naujienlaiškiai ir automatizacijos leidžia el. pašto kanalui būti vienu didžiausių pajamų šaltiniu bet kokiam el. komercijos projektui. Pranešime, sakytame „E-komercija 21“ konferencijoje, apžvelgsime kaip TOP-200 LT el. komercijos projektų išnaudoja pelningiausius kanalo procesus ir kas prognozuoja...
Tinkami įrankiai padeda sumažinti rutiną ir paspartinti darbą, o netinkami gali pridaryti bėdos. Visų sunkiausia yra juos atsirinkti, nes tai be galo imlu laikui ir reikalauja daug žinių. Bet šį kartą aš tai padariau už Jus. Atrinkau Jums net 50 įrankių, apie kuriuos niekada negirdėjote, bet norėtum...
Laurynas Binderis konferencijos „E-komercija 21“ metu apžvelgia, kaip „Shopify“ komercijos sprendimai padeda augti ne tik smulkiam verslui, bet ir stambioms bendrovėms. „Shopify“ sprendimai yra pajėgūs padėti verslui bet kokioje jo raidos stadijoje – nuo startuolio iki brandžios daugiamilijoninę apy...