Rūpinimasis kitais daro vyrą stipresnį. Daugiau nei 60 metų stebėjome, kaip keitėsi vyriškumo samprata. „Dove Men+Care“ reklaminės kampanijos ir produktai pasisako už šiuolaikinį vyriškumą ir tikrąją stiprybę, kuri reikalauja rūpestingumo, todėl norime įkvepti vyrus rūpintis savimi tiek fiziškai, ti...
„Dove“
22 статей
Rūpinimasis kitais daro vyrą stipresnį. Daugiau nei 60 metų stebėjome, kaip keitėsi vyriškumo samprata. „Dove Men+Care“ reklaminės kampanijos produktai pasisako už šiuolaikinį vyriškumą ir tikrąją stiprybę, kuri reikalauja rūpestingumo, todėl norime įkvėpti vyrus rūpintis savimi tiek fiziškai, tiek ...
Rūpinimasis kitais daro vyrą stipresnį. Daugiau nei 60 metų stebėjome, kaip keitėsi vyriškumo samprata. „Dove Men+Care“ reklaminės kampanijos ir produktai pasisako už šiuolaikinį vyriškumą ir tikrąją stiprybę, kuri reikalauja rūpestingumo, todėl norime įkvepti vyrus rūpintis savimi tiek fiziškai, ti...
Kalbų apie prasmingus brendus daug, bet vieno atsakymo vis dar negirdėti. Kaip rasti savo „brand purpose“? Kaip komunikuoti vertybes? Ir ar tikrai rinkodaroje dirbantys žmonės iš tiesų pagaliau gavo galimybę išgelbėti pasaulį?
Nors formaliai atlikti kosmetikos bandymus su gyvūnais ir prekiauti tokia kosmetika Europos Sąjungos šalyse nuo 2013 m. yra draudžiama, naujausi Europos cheminių medžiagų agentūros (ECHA) kosmetikos bandymams keliami reikalavimai sėja pagrįstą baimę. Anot įvairių visuomeninių organizacijų, įskaitant...
Nors formaliai atlikti kosmetikos bandymus su gyvūnais ir prekiauti tokia kosmetika Europos Sąjungos šalyse nuo 2013 m. yra draudžiama, naujausi Europos cheminių medžiagų agentūros (ECHA) kosmetikos bandymams keliami reikalavimai sėja pagrįstą baimę. Anot įvairių visuomeninių organizacijų, įskaitant...
Ką mūsų kultūroje reiškia būti emocingam? Ar tai susiję su tuo, kad vyriškumas regresuoja, o vyrai tampa moteriškesni? Populiariojoje kultūroje dažnai vaizduojama, kad vyrai turėtų būti stoiški ir nerodyti jokių jausmų, neva tai yra silpnumo ženklas, kurio turėtume vengti bet kokia kaina. Ar vyrai n...
Istoriškai pažintis ir draugystė buvo laikomi pirmaisiais žingsniais rimtų santykių ir santuokos link. Anksčiau moterys apskritai buvo laikomos vyro nuosavybe, tad buvo populiarios iš anksto suplanuotos santuokos, pagrįstos dviejų šeimų susitarimu, jos buvo naudingos visai giminei, tačiau visai nebu...
Pasauliui grumiantis su virusu, gali kilti pagundų mąstyti taip, kaip siūlė ekonomistas, Nobelio premijos laureatas Miltonas Friedmanas, 1970 m. pareiškęs, kad verslo socialinė atsakomybė tėra didinti pelną. Iš tiesų, gali pasirodyti, kad pandemijos metu šalių ekonomikoms ir verslams grumiantis dėl ...
Kompanija „Unilever“, kuriai priklauso tokie prekės ženklai kaip „Dove“, „Seventh Generation“, „Ben&Jerry’s“ ar „Magnum“, nepaisant koronaviruso pandemijos ir toliau praneša vykdanti savo tvarumo įsipareigojimus. Praėjusiais metais kompanija tapo pirmąja didele plataus vartojimo prekių įmone, kuri p...
Kompanija „Dove“ sulaukė griežtos socialinių tinklų vartotojų kritikos už „rasistinę“ kūno prausiklio reklamą feisbuke, kurioje vaizduojama, kaip juodaodė moteris nusivelka marškinėlius ir „virsta“ baltaode.
Dauguma pasaulio moterų stengiasi naudoti natūralias priemones savo plaukams ir odai puoselėti. Patiekiame penkis laiko patikrintus grožio ritualus, kurių paslaptimis dalinasi „Dove“ prekinio ženklo vadovė Kertu-Kai Põldvere. Jos rekomenduojami produktų ingredientai padės atstatyti jūsų plaukų ir od...
Didžiosios Britanijos ir Nyderlandų įmonė „Unilever“, kuriai priklauso tokie puikiai žinomi prekės ženklai kaip „Dove“, „Hellman's“, „Knorr“, „Lipton“, „Rama“ ar „Rexona“, pranešė parduodanti savo margarino „Flora“ ir „Stork“ verslą, informuoja BBC.
Trečiadienį Britanijos FTSE 100 kilo +0,38 proc., Vokietijos DAX +0,26 proc., Prancūzijos CAC +0,15 proc., o Stoxx Europe 600 indekso vertė sumažėjo -0,01 proc.
Iš pirmo žvilgsnio plaukų plovimas atrodo nėra sudėtingas uždavinys, tačiau tik teoriškai. Iš tikro tai yra daug daugiau nei plovimas, skalavimas bei formavimas. Daugelis plaukų problemų kyla dėl to, kad yra neteisingai plaunami plaukai bei yra daromos tam tikros klaidos, apie kurias niekuomet nesus...
Jungtinės Karalystės (JK) parduotuvių tinklas „Tesco“ nebepardavinės kai kurių žinomiausių prekių po to, kai didžiausias šalies prekių tiekėjas ir gamintojas „Unilever“ nusprendė pakelti kainas.
Maisto prekės, už kurias lietuviai negailėjo ir „neįsivaizduojamų“ sumų: tai buvo svajonių objektas (496)
Tikriausiai kiekvienas turime kokių nors nostalgiškų prisiminimų iš tų laikų, kai Lietuvos parduotuves pasiekė pirmieji importiniai maisto produktai. Spalvingos pakuotės ir iki tol nepatirti skoniai traukte traukė, nors dažnai tai būdavo ne pigus malonumas.
Lyginant populiariausių maisto ir namų apyvokos prekių kainas skirtingose Europos šalyse, Lietuvos pirkėjai už jas moka bene mažiausiai visoje Europoje, rašoma prekybos tinklo „Maxima" išplatintame pranešime spaudai.
Populiariausių maisto ir namų apyvokos prekių kainos Lietuvoje – vienos mažiausių visoje Europoje. Šių metų balandį prekybos tinklo „Maxima“ atlikto pakartotinio 164 populiariausių prekių kainų palyginimo duomenimis, Lietuva – antra pigiausia tarp 14 skirtingų Europos šalių, rašoma pranešime spaudai...
Prekybos tinklas „Maxima“ šių metų sausio mėnesį atliko pakartotinį nepriklausomą populiariausių prekių kainų palyginimą 14-oje skirtingų Europos šalių, rašoma bendrovės pranešime spaudai.