AB „Utenos trikotažas“ nusprendus koncentruotis į didžiausias pajamas generuojančią užsakomosios gamybos veiklą, buvo atsisakyta inovatyvios ir tvarios mados ženklo „About“ – jį vysčiusi antrinė bendrovė „Aboutwear“ dar neišregistruota, bet jau sustabdžiusi komercinę veiklą, praneša „Verslo žinios“.
„About“
8 статей
AB „Utenos trikotažas“ nusprendus koncentruotis į didžiausias pajamas generuojančią užsakomosios gamybos veiklą, buvo atsisakyta inovatyvios ir tvarios mados ženklo „About“ parduotuvių – jas vysčiusi antrinė bendrovė „Aboutwear“ dar neišregistruota, bet jau sustabdžiusi komercinę veiklą, praneša „Ve...
„Utenos trikotažo“ prekių ženklas „About“ ruošiasi pokyčiams: steigiama nauja bendrovė, numatoma tarptautinė plėtra (1)
Pasaulinės mados akiratyje pozicijas stiprinantis „Utenos trikotažo“ inovatyvios aprangos ženklas „About“ žengia į naują vystymo etapą – juo rūpinsis naujai steigiama dukterinė bendrovė ir tik šiam prekių ženklui dedikuota profesionalų komanda, rašoma pranešime.
Paryžiaus mados savaitės metu, kur naujausias kolekcijas demonstravo pasaulinio garso prekių ženklai, vyko specializuotų apatinių drabužių paroda. Kaip rašoma pranešime spaudai, lyderiaujanti mados analizės ir prognozių agentūra WGSN savo naujausioje apžvalgoje pristatė lietuviškus gaminius - „Uteno...
Per dvejus metus didžiausia Vidurio ir Rytų Europos tekstilės bendrovė „Utenos trikotažas“ padvigubino savo parduotuvių tinklą ir 2018-uosius pasitiks turėdama 15 parduotuvių.
Didžiausia Vidurio ir Rytų Europos tekstilės bendrovė „Utenos trikotažas“ pradeda mažmeninės prekybos prekės ženklo atnaujinimą ir keičia „Utenos trikotažo“ parduotuvių interjerą, rašoma bendrovės pranešime spaudai.
Mažiau nei trys mėnesiai praėjo nuo to momento, kai Lenovo pateko į skandalą dėl reklaminės programos Superfish, o kinų kompanija vėl minima naujoje istorijoje. Lenovo programinėje įrangoje System Update rasti trys saugumo sistemos pažeidžiamumai.
Stringant pieno gaminių eksportui į Rusiją, ne vienas klausė, o kodėl lietuviai neeksportuoja į Vakarus? Net suvokdami, kad gali pagaminti mažų mažiausiai Europos Sąjungos (ES) standartus atitinkančios kokybės produktą, verslininkai atsargiai investuoja į savo prekių ženklo sutarptautinimą. Apie tai...